2009-04-29 | 11:43:26

skola

Hej.
Är ute i solen just och det är hur skönt som helst!
Är klädd helt i svart så det är riktigt varmt här ute.
Har bara en lektion för dagen kvar så jag väntar på att den ska börja så att jag får sluta.
Efter skolan så far jag direkt hem till sara och packar ner resten av deras lägenhet.
Flyttbilen kommer inte att komma så det blir till att köra alla möbler själv idag eller jag ska inte köra men jag ska packa allt.

Känner mig inte speciellt fräsch just nu, har inte borstat tänderna på 2,3? dagar.
Har på mig kläderna som jag har packat i, vilket är mjukiskläder kanske inte den snyggaste outfitten på dragonskolan.
Men jag bryr mig allvarligt inte. Har iaf duschat två gånger per dag dom senaste dagarna.
Åt även frukost från ett lock från en pepparkaksburk, bild kommer senare.

Ne nu ska jag vara social med mina vänner och bara njuta av den tiden vi har kvar här i solen .



Såg den här bilden på blocket, vet ni hur mycket jag vill ha en!
Dom ser ju typ utvecklingstörda ut = assöt!!
2 Kommentarer
Claudia:

Hehe, de såg uppstoppade ut, gulligt =)

2009-04-29 | 18:45:05
URL: http://claudiab.blogg.se/
Saraicg:

Awwwe va söta! :) kram

2009-05-01 | 19:46:24
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: