2009-04-25 | 13:22:24

fii faaan

Ja smhi hade rätt ändå. Klockan tolv så var molnen borta, lycklig som jag var så skyndade jag mig på med stekaroljan och jag hann till och med att smörja in tatueringen med solkräm innan solen var borta. I cirkus fem minuter fick jag ligga och sola sen så var det moln efter moln efter moln!!
Så jag bestämde mig för att gå in efter en lång tids velande, men jag frös så mycket så jag hoppade in i duschen och fick bort den kladdiga coconöt luktande stekaroljan.
Och vem om inte solen har kommit på besök nu när jag är nyduschad och fräsch???



stackars ben, alldeles frusna..

NEE nu ger jag fan upp.
Är det här priset man för böta om man inte tror på gud?

FIII FAAAN!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: