2009-04-25 | 11:22:33

25 april

God morgon!
Klev upp för x antal timmar sen och har mest bara suttit framför datorn sen dess. Eller jag gick ner och gjorde frukost också.
Idag är det ju som sagt en stekardag för mig, jag ska ut och hoppas på att solen vill joina mig. Men ut ska jag!
Det spelar ingen roll att det fortfarande ligger kvar snö på marken...
Har kikat på olika reseförlag idag om resor till hösten, jag och Fanny ska kanske göra en liten resa, Spännande!!!
Hoppas bara att allt går runt :)

Nee nu ska jag bara klicka runt på datorn i 40 minuter till sen så har SMHI lovat att molnen ska vara borta. Spänningen är olidlig. Wish me luck!



My best friend?
1 Kommentarer
linn:

jag måste också köpa sån där olja :D stekaroljan nummer ett.

2009-04-25 | 15:44:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: