2012-10-29 | 18:39:41

I came to win, to fight, to conquer, to thrive. I came to win, to survive, to prosper, to rise. To fly

Drog ut på en långpromenad igårkväll, och oj så skönt det var! Har verkligen insett hur mycket jag saknar mina promenader nu när jag tvingats leva utan dom i en månad. Men imorgon blir det vårdcentralen och förhoppningsvis en utväg ifrån det här eländet..
Skulle egentligen slutat 11 idag men blev kvar till fyra istället, hade ju tvättstugan och stora planer på att göra det skinande rent hemma. Vart ska jag hitta den energin nu?

2 Kommentarer
suss:

vad är det du jobbar med nu? :)

2012-10-29 | 19:06:18
Ida:

SAKNAR VÅRA PROMENADER!!! Förresten blev det lite ändra planer så nu kommer jag hem den 24/11. :)

2012-10-29 | 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: