2012-10-16 | 22:29:12

Hold your breath and count to ten. Feel the earth move and then hear my heart burst again

Nej nu är jag less på att vara sjuk, är det inte det ena så det något annat. har bara under de senaste dagarna haft feber, halsont(x3000)haft migrän, är förkyld och hostar som en 65 årig gammal rökare. känns som år och dagar sen jag gjorde ett vettigt träningpass. försöker iallafall kurera mig med c-vitaminer, både med clementiner och c-vitamin brus. 
Imorgonbitti har jag fått en privat visning på huset, håller alla mina tummar och tår för att det inte kommer bli en alldels för dyr historia. 
1 Kommentarer
Suss:

Jaha okej =) är det någon specifik du syftar på som kan vara aktuellt? :) men riktigt jäkla häftigt!!!!

2012-10-17 | 02:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: