2012-05-29 | 09:24:54

Can this maybe be that one time when everything will go just fine?

Största rädslan inför en resa är alltid en sjukdom för mig. Fast i mitt och Saras fall spelar det ingen roll vad eller hur bra man gör det, vi lyckas alltid på något vis missa ett flyg, försova oss eller gå vilse i fyra timmar så att vi blir tvungna att lägga till några lappar för att ens komma till landet eller få komma hem. Hitills verkar allt gå som det ska(peppar peppar) förutom min jäkla kropp, har nu uppgraderat mig från Sveriges sämsta till världens sämsta immunförsvar. Förkyld sedan igår och vi åker ikväll. Ja jag får stå ut med lufttrycket i kabinen, de kalla flygplatserna och air conditionen på hotellet. För det här resan ska bli den mest avslappnande någonsin, ska inte lyfta ett finger(som inte vill lyftas) och inte tänka ett skit på allt som väntar hemma. Nej nu ska jag leva!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: