2011-07-09 | 17:49:53

My feelings for you are likewise as the feelings i have for early mornings, not the best thing here on earth



Staden är ungefär 100 grader varm, inte ens när solen är i moln så blir det kallt. inte för att man ska klaga, som min pappa sa, jag ska påminna dig om att du sa det där i februari.
vart ju som sagt en utgång igår, for direkt till sara efter jobbet och satt där i några timmar med några tjejer och tjötade, innan vi bestämde oss för att styra kosen mot droskan, halv ett kom vi dit och tio sekunder efter att vi kommit in insåg vi att vi skulle stannat hemma istället, att en krog kan vara så tråkig?
ligger just nu utslagen i soffan och slö tittar på harry p och försöker samla mig mod till att röja upp lite granna här hemma. måste bara lugna ner mig lite först, fick ett så sjukt stort lyckorus när jag surfade in på en hemsida för ett litet tag sedan. går den planen i lås kommer jag utan att ljuga vara den lyckligaste flicka på denna jord.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: