2011-01-26 | 15:40:29

You're yes then you're no

Ni vet gamlingar som inte går ut på vintern för rädslan av att halka. ja jag behöver inte ens lämna lägenheten för jag halkar nämligen ändå. japp igår när jag hade apelsinskal och ett glas i handen så föll jag ner på sovrumsgolvet och som jag skrattade. läskigt att ett fall kan få en att bli så glad, men det var bara så jävla fult.

Annars så slutar jag min dag om fyra minuter. då ska jag ta mig till ica och köpa en sallad till middag eftersom att mattias är ute i stöcksjö ikväll, så jag får äta själv. besök i tvättstugan och oc avsnitt är andra saker som min kväll kommer att bestå av.

eller förresten så lät ju sallad ganska tråkigt, blir kanske sushi istället?
1 Kommentarer
amanda:

åh, sushi så gott! Ett givet val :)

2011-01-31 | 22:57:18
URL: http://kissthefist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: