2011-01-24 | 21:55:16

But if I had you that would be the only thing I'd ever need

har haft en väldans lugn helg med massa mys. var ju som sagt och åt i fredags, vilket var mycket gott. efter middagen for jag på bio och såg love and other drugs, brabrabra film, se den!!
lördagen började med jobb i tre timmar och sedan så vart det shopping med sara. hade mammas bil så vi for runt en hel del. fick även lite sponsring av morsan så ett par nya jeans, ett par nya träningsbyxor och en kavaj fick följa med hem, vilket var behövligt. alla tre plaggen.
igår så fick jag min första sovmorgon för veckan, klockan 09:30 vaknade jag. SKÖNT med stora bokstäver. vid två for jag till röbäck och kollade på mattias match, de förlorade med 8-4. efter matchen for vi hem till mina föräldrar och hjälpte till lite med de nya huset samt åt middag där. min kära syster var även där och likaså leo, som är utan att ljuga den sötaste ungen som vandrar på denna jord!

och denna lugna måndag utan skola har bestått av jobb, träning, tvättning och diskning. really funny! men nu blir det iaf pb med älsklingen innan jag hoppar i säng. imorgon väntar ännu än tidig morgon.

resan jag gjorde med mattias förra sommaren var nog den bästa resan någonsin!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: