2010-09-30 | 17:48:18

the best is yet to come

Dagen idag har varit orolig, orolig som fan. men till slut så tog jag tummen ur röven och gjorde det bara och nu sitter jag här och är ett jobb rikare. känns bra som fan.
annars då så har jag och petra nästan blivit ihjäl sprängda av en smällare, bomb eller ett explodernade cykeldäck, ingen av oss vet vad det var, väldigt weird, jag har myst med en efterlängtad sara som har varit borta alldeles förlänge från mig, bokat klipptid och färgtid, fått finaste kjolen av mamma, stressat,stressat,stressat, hatat magen, magen har har hatat mig och annat tjaffs och nu sitter jag här med en väldigt jobbig rättskunskap uppgift och lever för helgen.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: