2010-02-22 | 18:55:25

You could be a sweet dream or a beautiful nightmare Either way I, don't wanna wake up from you



kul att jag glömde handduken hemma idag så att jag inte kunde träna, ännu roligare att jag istället for hem och skulle äta pizza bitarna som var kvar från igår (kontrasterna där) och upptäckte att de var uppätna...
och ännu ännu roligare var att jag fick världens utbrott över dessa sketna, gamla, äckliga pizza bitarna och mitt liv blev skit just då!! efter ett tag insåg jag hur patetisk jag var och sitter just nu och skrattar åt mig själv samtidigt som jag skriver det här
2 Kommentarer
fanny (olle kan du oxå kalla mej):

hahahahahah feel you!

idag så skulle vi käka tacopaj och vi hade ingen gräddfil.. så jag vägrade först äta för jag var så arg.. och sen svor ja på pappa att han kunde kommit ihåg gräddfil då han handlade haha sen börja ja skratta åt mej själv :D

2010-02-22 | 19:13:57
URL: http://fannyzingmark.blogg.se/
LINN:

bra bra att du kan tänka dig!



i feeel you när jag tänker på pizzan, jag skulle äta chips när jag kom hem, men nä. då var det någon som hade ätit upp dom

2010-02-22 | 19:34:29
URL: http://linnste

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: