2010-12-23 | 15:37:25

tjugotredje december

hallå i stugan.
i söndagsnatt så blev jag drabbad av min livs första magsjuka, och den är inte över än. mår bra sen dåligt sen bra igen och sen dåligt igen, ja ni fattar. har hur som helst flyttat hem till mamma och pappa idag och ska sova här i två nätter innan jag beger mig till skellefteå med sara och jesper. ska bli mysigt.

annars så har jag köpt klart alla julkapparna nu, fått en nyårsklänning (tack älsk), haft den sista lektionen för 2010 samt börja få tillbaka matlusten igen. så nu taggar vi upp och gör den sista veckan av året till kanske den bästa under årets gång. det ska vi nog kunna fixa!

GOD JUL SWEETHEARTS!
3 Kommentarer
Jesper:

Tjena sötis!

2010-12-23 | 19:09:59
URL: http://softstil.blogg.se/
sarasarasara:

it is! kunde ha vart ett Andrea Nilsson citat

2010-12-24 | 11:12:21
SARA:

jaa det kan jag lova att du kommer! :D men den som väntar på nått gott... ;)

GOD JUL PÅ DIG MED HUN (även om jag är 39 minuter fölr sen)

2010-12-25 | 00:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: