2010-12-01 | 08:59:17

This is how you remind me of what I really am

okej även fast jag haft en liten av en helvettesmorgon med försovningar, nyheter om att man börjar jpobbet 05:15 på fredag och spruckna byxor så gör det ingenting. vet ni varför, jo för att det är den 1:a December idag och jag fullkomligt älskar det!! december är den enda månaden jag riktigt älskar och inte heller räknar för en månad heller. den är to damn good alltså. och eftersom att det är den första idag så blir det första avsnittet av julkalender ikväll(pelle svanslös detta är, mysteriet på greveholm förra) och även öppna första luckan i min chokladkalender som jag förhoppningsvis får ikväll. har väntat nog länge nu, mattias
1 Kommentarer
josefine:

sjukt fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: