2010-04-03 | 01:19:05

this is my life my friend

ännu en kväll har spenderats med trasan(saras nya smeknamn har min pappa bestämt) och vänner maraton hemma i min systers soffa. det är tider som dessa som man känner att livet verkligen är bäst!

tjänade även lite pengar idag när jag var och jobbade på travet, vilket är underbart nu när jag har lite tight med cash. pappas häst sprang också idag dagen till ära och vann. vet inte vem som var mest nervös, han eller sara...

nu är det sängen som lockar. morgondagen är fylld med roligheter, liten tur på stan, hem och träffa misse the kisse och sen en hel kväll hos den efterlängtade fanny!



en snygg sara nån kväll i vintras

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: