2009-09-20 | 21:30:00

bryt ut, faktor, binom.....

Så nu har jag pluggat lite matte med pappa men alltså jag blir tokig...
Jag fattar verkligen nada.
Men nu ligger jag iaf bara en och en halv vecka efter och inte två och en halv.
Men jag ska sitta och nöta varje kväll tills på fredag då provet är.
Ska fan inte få IG.

Idag släppte jag ut min katt och lämnade dörren öppen,två minuter senare kommer hon in med en död fågel.
Hon släpar med sig den under mamma och pappas dubbelsäng så jag måste ta en galge för att ta ut den där ifrån.
Den var alldeles blodig.
Ni kan få bild om ni vill ha ;D

Nu ska jag faktiskt sova, är grymt trött efter helgen så det ska bli gääääälet skönt att sova!
Men först ska jag ge spikmattan en andra chans, den kan ju inte vara så dålig om alla andra säger att den är underbar.



Igår var jag så trött att jag somnade när jag låg på spikmattan.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: