2009-10-18 | 20:32:30

see when hard work doesn't pay off

Sorry för den dåliga uppdateringen.
Jag bor för tillfället hemma hos syrran.
I helgen så har jag varit med Mattias, tränat med Sara, sett på en massa serier och bara tagit det lungt.
Skönt med andra ord.
Nu blir det att kolla igenom engelskan sen så ska jag vandra hem och hämta lite kläder sedan ska jag gå tillbaka igen och sova i Nina och Dennis LJUVLIGA säng.
Grymt skönt att sova i en 180 säng.

Eftersom att jag sitter på Ninas dator så har jag tillgång till bilderna som hon tog när vi var i Nice.
Satan vad man längtar tillbaka när man ser dom.
Nu är det bara till att spara pengar till nästa sommar för den kommer att bli bättre än perfekt.










1 Kommentarer
Sara:

bruuuunis! och äntligen har du uppdaterat!!



sv: hahahaha, kan jag lova att jag också gör! nu är jag bara rädd för att se honom igen.. Jaa, cred ska han väl ha!

nää, jag vet, jag har också märkt det. Hehe, jaa det är väl tur att dom är det;D



yes we do and i can't wait hihhi XOXO (L)(L(L)



oj vad lång kommentar

2009-10-18 | 20:45:40
URL: http://saraswanstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: