2009-10-25 | 18:58:56

25 october

Min arm krampar och det beror inte bara för att jag var på gymmet idag utan även för att jag tagit min sista gardasil spruta.
Den var inte skön för fem öre!
Jag sitter och tycker synd om mig själv just nu, ska trösta med två avsnitt av oc.
Annars så har jag hunnit med ganska så mycket idag bla loppis, vandrat runt hela stan, två och en halv timme på gymmet och andra små saker.
Har köpt ganska så mycket nya kläder som jag ska visa sen också.
Spännande spännande.
En annan sak jag kom på idag är att det är underbart att det är söndag idag men att man slipper att ha söndags ångest.
Nej det ska firas som sagt, med oc och cola.
kläderna kommer sen.
latero

1 Kommentarer
LINN:

andrea, vet du vad? jag satt och kollade igår på resor till kreta/rhodos. VET DU HUR TAGGAD JAG BLEV PÅ ATT FARA DIT???

2009-10-26 | 10:34:58
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: