2009-11-14 | 12:34:04

My dick is like supersize. Your dick look like two fries

Ida är hemma hos mig just nu.
Vi är båda väldigt trötta men det är i det stadiet så att vi är övertrötta.
Det är då vi har som roligast.
Vi har hyrt två filmer som vi ska se och nu efter att idol har slutat så ska vi börja se dom.
Men först så måste jag berätta lite om mina och Idas resor.(Började på inlägget igår så det här var det vi gjorde igår. Jag och Ida ville hyra kärleksfilmer så vi hyrde två stycken som såg bra ut. mm det visade sig att den ena handlade typ bara om sex och den andra handlade typ om spöken(?)hehe ja)
Hon är den vän som jag rest mest med.
4 resor på 8 månader är inte illa pinkat.
Här kommer dom i den ordningen som dom gjordes.

Sundsvall maj 2008
Vi for till sundsvall en och en halv dag för lite shopping.
Det var den mest spontana resan jag har gjort och sånt uppskattas.
Meningen var att vi skulle köpa våra balklänningar här och det gjorde vi också.
Hotell frukosten var ett plus och kommentaren som var paris hilton inspererande, looking good, that's hot.





USA, California, Escondido juni-juli 2008
Det här är den bästa resan jag gjort i mitt liv.
I fyra veckor fick vi leva "the american life" och om det var underbart!!
Vi bodde hos världens mysigaste familj som jag saknar till tusen.
Andra saker jag jag saknar med USA är forever 21, vädret, panda express, victoria secret, folket, starbucks, häng i jacuzzin, pokerkvällar, stulna flamingos ja listan kan göras lång.
Både jag och Ida vill tillbaka.
USA borde alla besöka.
Just det vi fick även se en as cool kändis nämligen HANNAH MONTANA!!! weeeey





Ja jag sitter och skiter när bilden tas...








Vette fan vad jag har gjort med mina kläder på den här bilden.
Men dom satt då inte direkt smickrande











Stockholm september 2008

Vi åkte till Stockholm över en helg.
Shopping och träffa usa vänner stod på schemat.
En härlig helg med boende på söder var det.










Malmö januari 2009

Jag och Ida for ner till Malmö for att hälsa på Magda.
Dagen efter nyår for vi och det var lite krångel att komma dit men den historian tar vi en annan gång ;)
Väl där nere så umgicks vi bara med vår skånska vän, fikade på espresso house, gick på bio, träffade hennes vänner, såg på turning turso osv.
Roligt med andra ord!







Lite mesvikna var vi över att tivolit i köpenhamn var igenbommat :(


Ps. Alla bilderna är ju nästan bara på mig och Ida men det är ju eftersom det här inlägget handlar om mina och Idas resor. så att ingen tar illa upp :)

Nu blir det frukost
puss

8 Kommentarer
LINN:

andrea, usch vad äcklig du är som lägger ut bilder på dig när du bajsar :(

2009-11-14 | 12:53:49
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Magda:

Hahah snygga bilder;P härligt att jag var mer på typ 3/ de 4 resorna hihihi men hoppas allt är bra med er nu förtiden!:)

2009-11-15 | 11:54:57
Andrea:

Sv: Magdaaaaaaaaaaa :D

Ja jag vet, det var asroligt jue! Vi borde ses igen tycker jag :D

Ja det är jätte bra med mig, hur är det själv? :)

2009-11-17 | 11:18:40
URL: http://drey.blogg.se/
Magda:

Hahah visst var det ;P men absolut, hade varit skitkul :D jadå, med mig är allt bra! Bra blogg du har förresten - hittade den någonstans ;P hihi

2009-11-17 | 15:11:40
Andrea:

Sv: Jaa det hade det, skulle inte jag kunna få ditt nr? min mobil blev stulen i somras så jag har inte haft det sen dess, har tjatat på Ida men sen har det blivit bortglömt :( Åhh tack så mycket :D

2009-11-17 | 18:28:14
URL: http://drey.blogg.se/

jaha ok synd om din mobil... men det är iaf 0730-493847! :D

2009-11-17 | 20:19:56
Andrea:

Jo jag vet :( okej tackar :D

mitt nya är 0768488185

2009-11-18 | 14:52:23
URL: http://drey.blogg.se/

Ok toppen ;P

2009-11-18 | 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: