2009-11-03 | 21:35:04

I don't see the harm

Hejsan.
Idag är jag hemma hos Mattias och vi ska kanske dra till subway snart.
Jag har även tränat idag, en timme på land och en timme i vatten.
Det var skönt förutom att jag misstänker att jag är allergisk mot klor...
vad fan händer, igår var det katten och idag är det mot klor??
skumt
Nej nu måste jag plugga matte för min mattelärare gjorde det väldigt tydligt att han skulle förhöra mig imorgon...
ja vi ser väl hur det går.




Alltså ni anar inte hur mycket jag vill ha en hund.
Det har jag i och försig alltid velat men efter att jag träffat Linns hund
viggo i lördags så vill jaga bara ännu mer.
Jag funderade faktiskt ett tag på att ta med mig honom hem.
Men med tanke på hans storlek så kanske det inte hade gått så smidigt.
Hhehehehe.
vi ses
1 Kommentarer
limpan:

söt bild :D

2009-11-04 | 10:02:16
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: