2009-05-05 | 15:06:56

no:2

Är just nu i dragonskolan biblotek och pluggar om första världskriget. Har provet om cirka en timme och just nu känns det som att jag kommer klara det. skönt det iaf.

Såg just nu på kenzas blogg att hon har lagt ut en bild på sin senaste tatuering, den vart ruskigt snygg och det fick bara mig att vilja göra en till,
Vet redan när jag kommer göra min nästa men är inte säker på vad jag ska göra.
Tänker inte säga vilket datum det är men fortsätter ni att följa min blogg så lovar jag att ni kommer märka det.
Kan iaf säga att den ska vara i nacken...


Den här är grymt snygg tycker jag men samtidigt så är det fint att bara ha en meningsfull text i nacken.
Jag måste bara bestämma mig för vilken jag vill ha mer!

2 Kommentarer
Emilie:

haha snyggt att vi tänker på tatueringar samtidigt, bloggar om det typ samtidigt och att båda vill ha den i nacken ^^

2009-05-05 | 15:21:22
URL: http://emjc.blogg.se/
Anonym:

fin blogg

2009-05-05 | 15:26:45
URL: http://paalomaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: