2009-05-04 | 18:19:20

loka

Nu är det mindre än en timme kvar innan jag ska möta upp sara för att sedan fara vidare till sussie.
Längtar som tusan efter sussie!!
Det ska bli riktigt skönt att få spendera några dagar hemma hos henne, jag har även sagt till mina föräldrar att jag ska fara dit nu, hehe. Lite i sista laget jag vet men.

Jag har ju som sagt pluggat idag.
Då menar jag verkligen pluggat! Jag tror jag satt från ett till fem? Ja något sånt iaf, men det är ju ändå fyra timmar.
Det är väldigt mycket för att vara jag.
Ska även plugga mer när jag kommer hem till sussie.

Innan vi sätter oss på bussen till vännäs hoppas jag på att vi kan fara och handla, jag vill köpa med mig loka päron!! jag är beroende! Men som sagt vi måste ju hinna det också, annars ska jag då fan köpa den imorgon!



love,love
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: