2012-02-23 | 14:46:36

2012-02-23


Kan någon vänlig själ hjälpa mig med att bli kvitt stress?
trodde att efter studenten så skulle allt bli lugnt men det har om möjligt blivit värre.. sover så sjukt oroligt och spänner mina käkar med all kraft jag har, till en början märktes det inte av så mycket men nu har det kommit till en punkt då det gör ont 24/7 och det gör så satans ont att tugga så man börjar typ undvika att äta saker som man måste tugga, hej bra kost(?), min nacke är typ hårdare än stål för att jag spänner mig jämt så att det gör ont att ha en väska hängandes över axeln och vi ska inte tala om min hy. den är fan torrare än öknen och jag har ändå sjukt bra produkter och jag har provat allt för att bli kvitt det men inget vill funka... vill bara ha tillbaka min vanliga kropp igen.
1 Kommentarer
Ida:

Älskade vän! Jag har ju lärt mig massera eller ja, grunderna i alla fall och masserar dig mer än gärna om du vill! Alltid kul att få träna, övning ger ju färdighet som de säger! :)

2012-02-23 | 17:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: