2011-06-29 | 13:28:02

fan vad jag snackade, fan vad jag läckte.


För 13 dagar sen så togs det här fotot, även fast vi aldrig mer kommer leva studentens lyckliga dar så kommer jag att minnas dagen som den mest befriande, någonsin.

anledningen till varför det ekar tomt här beror kort och gott på att jag inte har någon dator. men lever trots det och har det förvånande nog väldigt bra. trodde aldrig att jag skulle njuta av att vara utan dator men det gör jag.
fyller dagarna med så mycket jobb som möjligt, anledningen? jo för att tjäna så mycket pengar som möjligt.
midsommar var en väldigt intressant historia, en dag som inte kommer lämna mitt huvud i första taget. men tyvär får även allt stanna där. I don´t kiss and tell
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: