2011-02-17 | 21:54:00

I know you're somewhere out there, somewhere far away

Har på den senaste tiden inte haft någon motivation till att göra någonting alls i princip. men har nog hittat den igen, Isabella Löwengrip aka blondinbella hade en bra föreläsning tidigare idag om sitt litt och sin drivkraft. hon är en stor inspiration och sprider verkligen sin energi vidare. jävlar vilken kämpe hon är!
men nu är det ju som så att mitt liv kommer att förändras en hel del framöver, med start redan på måndag! ska bli kul med lite förändring

följde med sara igår på en affär som hon velat gå in på under en längre tid. det hela slutade med att hon inte hittade något men det gjorde däremot jag! nämligen dessa fina örhängen, har länge velat ha ett par kors till mina öron och de här föll mig precis i smaken.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: