2011-12-17 | 15:18:19

20111217

Äntligen har vi börjat flyttpacka! Nu är det dock kaos i vardagsrummet men det är så skönt att ha kommit igång.
Åkte till Sundsvall och Ikea med mamma i onsdags och köpte med mig många fina grejer, vill bara packa upp allt nu, men får vänta i några veckor.

Igår efter jobbet så skulle jag och Mattias hyra jägarna 2, vi for runt i en timme och gick in i alla butiker som har uthyring utan större framgång. Vi kom hem en aning less och utan film. Får kanske göra ett nytt försök ikväll. Men först ska sara komma hit och hjälpa mig att packa ihop min garderob, inte den lättaste utmaningen...

1 Kommentarer
Sanna Lövgren:

Är det något plagg du inte vill ha längre, så finns jag alltid (A)

2011-12-17 | 18:37:10
URL: http://sannil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: