2009-05-28 | 19:53:52

sleeping beauty

Hola.
Måste öva lite på spanska nu när jag har prov imorgon.

Igår var vi ju som sagt på IKEA.
Väldigt trevligt men också väldigt slitsamt.
Och vad fan var felet med vädret?
Man hade ju typ kunnat flyga om man ville det, det blåste verkligen så mycket.

Eftersom att jag inte sovit så jävulskt bra dom senaste dagarna så resulterade det i en slapp skoldag.
skolkade tre och en halv lektion och sov en och en halv timme inne hos skolsyster(SKÖNT).
Även nu ska jag sova, eftersom att det inte finns något kaffe hemma så måste jag sova ett tag innan jag kan ta i tu med plugget.
Sen så kan jag ju inte plugga nu när sara sover, hon läskar mig alltför mycket med sömn. DEN JÄVELN!










Lite lockande säng bilder.
Nu måste jag SOVA!
god natt

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: