2009-12-04 | 21:48:52

Who will turn your world around

Hola amigos!
Nu var det länge sedan sist men jag har haft en toppen vecka med min underbara b-friend nu såhär i början av juletiderna.
Sen så ville jag bara passa på att fråga varför mitt besökar antal har ökat något så oerhört idag?
Trodde först att jag var med på framsidan på blogg.se men icket det.
Så låt höra, hur har ni hittat hit?

Annars så har jag har jag en slappar kväll med min mor.
Lite tacos ätande och idol tittande har vi hunnit med.
Jag är inte och kommer aldrig heller att bli något idol fan men de tre finalisterna i år är ju grymma så man måste ju nästan titta!

Imorgon har jag huset för mig själv då la familia åker till övik för lite hockey.
Jag lever med några riktiga modo fans, men jag klagar inte.
Det är kul när dom skriker när någon gör mål! ;)

För mig blir det kanske julbak och förhoppningsvis timmar på löpbandet, länge sedan sist nu!






Pussar ♥

1 Kommentarer
Emilie:

Haha jag läste bland kenzas kommentarer på de där julrimmen, då var ditt rim ganska högt upp ;D kanske därför?

2009-12-05 | 12:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: