2009-08-04 | 11:32:57

4 augusti

Morsningkorsning.
Idag bär det iväg till Stockholm eller snarare ikväll.
Bussen lämnar Umeå bussstation runt 20:40.
Så hela dagen kommer i stort sett se ut på följande vis.
11:30 Äta mackor med guds gåva till mänskligheten(leverpastej) och ett glas juice till det.
12:00 Sitta framför tvn med datorn i knät och sappa mellan alla musik kanaler ifall det finns någon ny bra låt jag vill ha till resan.
13:00 Hämta resväskan och börja packa, först ner i väskan åker alla nödvändiga tråkigheter som underkläder, sockar och tandkräm.
13:30-17:00 Dom här timmarna lär gå på en sekund ungefär.
Jag ska pröva i princip hela min garderob för att veta exakt vad jag vill ha med mig. Någon lunch lär väl också slinka ner där någonstans.
17:00 Duscha,skrubba,raka,noppa,peela..... ja listan är lång.
18:00 Nu lär väl mamma komma med sitt tjat.
"Andrea, du har väl packat ner stövlar?" "och jag hoppas att du har tagit med regnjackan!!"
"Men inte ska du ta med datorn? "Den kommer ju någon att ta förstår du väl!!"
19:00 Ungefär vid den här tiden lär nog Fanny och hennes papi gissar jag på att det är som kommer att komma.
Då far vi in till stan och köper med oss saker vi vill ha med oss på bussen.
Bussresan är ju ändå 9 timmar lång......
Taggat.
Men ja typ egentligen.
Jag älskar att åka nattbuss och som min  dags planering visar så ska jag ladda ner lite ny musik.
Plus så åker jag ju med mina favorittjejor och bara det är ju en sak i sig.

Men nu är faktiskt klockan mer än 11:30 så nu måste jag skynda mig ner och äta frukost annars blir ju hela planeringen försenad och det vill ju ingen att det ska ske.

see yaa.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: