2012-03-11 | 19:37:48

So sick and tired of being sick and tired

Vart lite mer sjuk än vad jag hade planerat att bli. Magsjuka stavas det och kommer inte att äta pannkakor och vaniljkesella i första taget...
Kan inte säga att jag är friskförklarad än då jag blev hemskickad från jobbet idag. Uttråkad till max nu dock men orkar inte göra något extra vaganza så blir en kväll i soffan med bästa vän. Först en tur till Ica för att köpa lite glass, första gången på fem dagar som jag är sugen och hungrig på något. Bra tecken och jag kommer inte ens ha lite dåligt samvete då jag tappat oroväckande många kilon dom senaste dagarna..

1 Kommentarer
Suss:

snygging!!

2012-03-11 | 20:11:49
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: