2012-03-06 | 21:31:22

Mum took baby pictures so that dad would remember. He forgott anyway but hey,one day he'll remember

Förr tvättade jag mitt hår varenda dag, det vart fett om jag inte gjorde det och jag förstod mig verkligen inte på dom som gjorde det två till tre gånger i veckan. Men tack vare min nya frisör( som för övrigt är grym) så tvättar jag nu mitt hår två till tre gånger i veckan. Hemligheten var rätt produkter och hur man applicerar schampot respektive balsamet. produkterna jag använder mig av heter loreal absolute repair och dom är till för torrt och skadat hår. Eftersom att jag duschade mitt hår konstant förut så vart det sjukt skadat men nu är det helt sjukt fräscht. Har aldrig haft så fint, lent och glansigt hår. Så tack violeta för dina tips!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: