2012-03-18 | 18:36:06

Just because I'm losing, does it mean I'm lost?

Utgång, löptur eller häng med bästa vän, det var mina val när jag slutade jobbet på fredagskvällen. Valde det sistnämnda och hade det bara allmänt gött med lite godis, lite film och lite prat. Så som en kväll med en vän ska vara! Igår vart det dock dags att ta på sig löpskorna, första rundan i år och det kändes kan jag lova! For runt hela dagen för att köpa ett par nya tränings tights, dom fanns i alla storlekar förutom min då, blir man less kanske? På kvällen vart det bio med Mattias, vi såg safe house och den var faktiskt grym!

För ut på en löptur idag med efter jag slutat, hann springa fem minuter innan jag halkar på grus, foten vrids och jag faller rakt ner på asfalten. Ringer Mattias som kommer och hämtar mig. Då har jag legat och grinat på marken i tjugo minuter, blivit iskall och dragit samma historia hundra gånger om till alla de som stannade för att höra vad som hänt. Och nu ligger jag här i soffan med foten inlindad i en halsduk och med tio kuddar under den. känns som jag inte gör annat än att vara sjuk och ligga i soffan. Jag vill vara frisk, jag vill kunna springa, gymma och inte känna mig så jävla hjälplös som jag gör just nu..

2 Kommentarer
Suss:

fan vad snygg du är kvinna!!

2012-03-18 | 18:54:22
Sara:

Haha ja jag är på! Hade ju varit KUNG!!!

2012-03-20 | 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: