2012-01-11 | 14:36:31

2012-01-11

Var på ett sånt bra humör när jag vaknade i morse och sen ringde telefonen och allt förstördes. Är det okej att skjuta en människa? Nej men hur som tog jag på mig träningskläderna och begav mig ut på en långpromenad. Jag älskar att gå på promenader helt själv(lika mycket som jag älskar att gå med någon) att ta på sig hörlurarna, skriva upp musiken och ta en nostalgi tripp eller fantisera om framtiden. Det var just det jag gjorde, låten marry the night gick på repeat och då blev allt mycket bättre!! Nu har jag tvättstugan, sen blir det lyxmiddag aka kyckling med Parmaskinka, wokade grönsaker och favoritsallden. Sen en tur till tenton. Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: