2012-01-05 | 21:12:05

2012-01-05

Har hänt så mycket den senaste veckan att det känns som det var ett år sedan jag och sara satte oss på bussen ner till Stockholm förra onsdagen. Har haft fem underbara dagar i London med shopping, god mat, sovmornar, en utgång som får alla andra utgångar att se ut som barnlekar, britter gånger 1000, fyrverkerier och så lite trubbel såklart, men det skulle inte vara en resa för mig och sara om inget skulle gå fel...

Har även äntligen fått nycklarna till nya lägenheten, vi är helt inflyttade och jag kunde inte varit lyckligare! Är dock sjukt trött så 11 timmars jobb imorgon känna inte så lockande.. Väntar på att bästa vän ska komma hit och dricka kaffe, får bli någon av alla kapslar vi har till vår nya espresso maskin. Har äntligen fått en!!

1 Kommentarer
Sara:

älskar när du bloggar!!!!!!!

ser fram emot mitt kopp kaffe imorgon!:D

2012-01-05 | 22:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: