2011-05-15 | 22:39:08

This city seems so cold, the bitter wind is blowing harder into a storm



klickade precis hem balklänningen,studentklänningen samt studentskivan klänningen. Det var verkligen i sista stund kan man säga, får hoppas att alla passar nu bara.
annars har jag betat av en jobbvecka av hög rang, därav den dåliga uppdateringen. den kommande veckan blir något lugnare men då har jag en massa, massa plugg att göra på den lediga tiden sen ska jag och pappa även försöka hitta en tid för att fara och kika på två bilar. jaa snart är man nog en bilägare. känns ganska så sweet.

Idag är det även den femtonde maj vilket betyder att jag och mattias vart tillsammans för exakt två år sedan, känns som en evighet sedan men ändå som igår. hur som så är han bäst ♥
1 Kommentarer
LINN:

grattis vännen :)

2011-05-15 | 23:46:57
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: