2011-03-16 | 18:07:17

one day this will not exist anymore

projektarbete,projektarbete,projektarbete....
som ni kanske föstår så är kvällen fullspäckad med projektarbete, och eftersom att jag och sara verkligen behöver några timmars koncentration(vilket är en sak som inte alls är lätt för oss två) så har vi tagit oss ut till stöcksjö och sitter nu i mitt gamla flickerum. vilket inte alls är lika fint som när jag flyttade ifrån det. nu har mina föräldrar tex kastat in ett helt kontor, en träningscykel och en tv på golvet. trots denna röra kan man fokusera på plugg och det är ju då exakt det vi är ute efter. så nu blire att sätta sig in i världen av vikthets, vilket vi i och för sig gör varje dag vid våra måltider och träningspass. men nu kommer även den teoretiska delen in, även om det är jobbigt så är ändå det här ett ämne som fascinerar mig och det är nog det som krävs för att man ska orka lägga energi på det.

älskade stöcksjö ♥
i sommar flyttar jag och doris ut hit för att spendera sommaren vid sjön. ett helt hus får vi för oss själva, hur bra??
1 Kommentarer
Jesper:

Sv: hah tack snyggo :)

2011-03-18 | 17:00:38
URL: http://softstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: