2011-01-15 | 16:21:46

They say hello, they say hola and they say bonjour

okej det här funkar ju inte, att ha en blogg när man har noll internet! förhoppningsvis så är det fixat nästa vecka. just nu sitter jag hemma hos föräldrarna och nördar mig framför datorn, blir ju en hel del när man själv inte har någon fungerande hemma.
Ikväll så kommer jag och mattias bli bjuden på den godaste pizzan i umeå som faktiskt kommer ifrån mitt arbete, andra go middagen nu på två dagar, I like.
Annars så håller det på att smidas planer inför året 2011 och jag kan inte annat än le. jobbar 50% på tre olika jobb plus skolan dådå men vet ni vad, I don't care. älskar livet just nu :)

2 Kommentarer
sara:

SNYGG DU ÄR HUN!

2011-01-15 | 18:41:25
LINN:

men snygg :D

2011-01-15 | 19:24:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: