2011-01-17 | 14:05:02

måndagen den sjuttonde januari

Hörde på radion imorse att denna dagen är den dagen då vi svenskar är som mest deprimerade på hela året. alla pengar är slut sen julen, det är konstant mörkt och kallt ute, det är långt till sommaren och finns inget att se fram emot och de flesta är ledsna över att de redan hunnit bryta sitt nyårslöfte.

jag vet inte vad som hände, men efter att jag hörde det där så vart jag automatiskt nere. konstigt det där, var ju på g innan?
har nu laddat upp med säsong 1 av solsidan och ett iskallt glas vatten med c vitamin i, typ det bästa som finns, plus att det är bra för kroppen!! det och mineralvatten är mina alternativ istället för cola lighten nu när den är borta ur mitt liv.

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: