2011-01-29 | 14:22:46

I'm gonna love you like I'm never been hurt before

måste bara få säga att jag hade för jävla roligt igår!
började ju som sagt med förkrök hemma hos sara, men vi förflyttade oss fort till grannlägenheten och var där tills vi begav oss till corona. där borta var vi inte lugn för en sekund. nä men som sagt det var överaskande bra och det var väl behövligt.
idag är jag däremot nästan lika med död, kom hem från jobbet för cirkus en timme sen. nu ska jag ta bort julprylarna(hehe lite sent kanske men men) duscha och sen så ska jag ta ett glas med iskall cola och lägga mig och se på oc heeeeela dagen lång.
kameran var lite grann på hyllan igår, men några kort lyckades vi knäppa. dock vart det alldeles för många som aldrig kommer kunna visa sig här... men bjuder iallafall på två



1 Kommentarer
Sara:

SNYGGA!!

2011-01-29 | 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: