2011-01-05 | 11:23:48

I don't think you know how much it means just to hear the sound of your voice even if it's your voice on the answering machine

två resor och ett icket fungerande internet är svaret på frågan om den glesa uppdateringen här på bloggen. hur som haver så har jag haft två helt UNDERBARA resor, båda norrut i landet. den första i skellefteå var lugn och mysig med fint folk, god mat och överraskande fina julklappar, medans den andra resan till hemavan med mina bästa var otroligt amazing med fest och fylla, hehe.

just nu så njuter jag av att dagens jobb är avklarat och att jag just fått ett mail som fick mig att le, min julklapp till mig själv är på väg :)

resten av dagen kommer bestå av matlagning i form av klyftpotatis och fläskfile, färgning av hår och sen så ska jag faktiskt läsa lite i min bok, kanske första gången på ett år jag änrligen har tid till det, sweet!

sen senast

blivit blond

firat julafton, denna är en av sakerna jag fick av mattias. är ju ganska beroende av läppglans så det var en väldigt bra julklapp

bakat leilas rocky roads med sara och jesper

klappat ett lamm för första gången i mitt liv

sett en nöjd jesper i sin nya frack

hamnat i diket på vägen upp till hemavan..

och sedan blivit bärgade

hehe

varit hem till föräldrarna och kikat in lite granna av det snart färdiga huset. mattias är där nu hela veckan och målar och tapetserar

5 Kommentarer
LINN:

hahahahaha diket...............

2011-01-05 | 11:29:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
sara:

älskar diket

2011-01-05 | 13:15:48
sara:

älskar diket

2011-01-05 | 13:15:59
suss:

kan vara så, hihi :)

2011-01-07 | 11:47:06
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Junior:

ja den är fin :)

2011-01-07 | 12:25:27
URL: http://softstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: