2011-02-20 | 01:22:33

So give me something to believe, cause I am living just to breathe. And I need something more to keep on breathing for, so give me something to believe

Igårkväll så var mattias mamma på besök hemma hos oss. det bjöds på god mat sedan följt av the social network, väldigt trevligt!
och nu när även denna lördagen lider mot sitt slut så kan jag pricka av saker såsom jobb, träning, hemmagjord pizza och soffhäng med mattias och sara, även trevligt det med.
och just i detta nu så sitter jag och kollar utbudet av träningspass på gymmet jag hänger till på. zumba, bodycombat och yoga är de som lockar allra mest.
1 Kommentarer
IDDDDDDDDDDDDDA:

Du är vacker, min älskade vän!

2011-02-20 | 18:28:14
URL: http://idaintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: