2011-08-07 | 19:08:00

I´m gonna marry the dark, gonna make love to the stark. I´m a soldier to my owm emptiness, I´m a winner.


har inte ett endaste klagomål just nu, idag var det en vecka sen vi kom hit och en vecka kvar tills vi far hem. vill inte ens tänka på det, så bra har vi det här, med dagar fyllda av sol, bad, shopping, visits i italien, monaco och grasse följt av nätter fyllda av partyvatten och dans ändå tills solen lyser på himlen igen. tanken på att gå upp vid den tiden jag lägger mig får mig att inte vilja fara hem någonsin igen.
1 Kommentarer
emilia:

hur kan jag ha missat detta? ni verkar då ha de huuuur kul som helst!! lev lite åt mig oxå hihi och hör av er mnär ni kommer hem :)

2011-08-11 | 11:21:14
URL: http://killermillan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: