2011-04-13 | 15:06:29

Sticks and stones may break my bones

Visste ni att jag HATAR låtarna oskar linnros - från och med du, bruno mars - just the way you are och jason mraz - you´re beautiful. varenda gång jag hör någon av dom måste jag stänga av eller byta, det funkar bara inte. nej usch för dom!

Visste ni att jag ställer 20 alarm klockor varenda morgon med start klockan 5. har nu insett varör mattias blir arg och sparkar på mig.

Visste ni att jag har blivit totalt beroende av skor på slutet? nej men det har jag, typ det enda som cirkulerar i mitt huvud. lucky me som ska hämta ut ett par på posten idag då samt kanske köpa ett par om far min känner sig givmild.

Visste ni att det första jag gör på morgonen är att ta fram mobilen, logga in på facebook och kolla vad som hänt sen jag sist var inloggad.

Visste ni att jag taggar fredag som om det vore första gången i mitt liv jag ska ut? fast i och försig har jag inte varit ute sen jag började med projektarbetet och det vill säga var nästan två månader sen.... så kanske inte så konstigt att jag är taggad!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: