2011-04-28 | 20:07:15

if you have a bad day

hade en sån bra känsla i kroppen när jag vaknade imorse och mycket gick i min väg under första halvan av dagen men vid fem någon gång kom det onda tillbaka till min hals, jag insåg att jag slarvat bort (läs supit bort) två biljetter till studentskivan så måste nu köpa nya(om det ens finns kvar), har gjort sönder mattias bankdosa så jag måste köpa en ny, mina jeans hänger i en tråd så måste köpa nya sånna också, är sjukligt trött och på toppen av isberget då så hade jag glömt bort att vi diskat bort allt varmvatten så jag ställer mig i duschen och vrider på kranen och ner kommer istappar av vatten och jag tappar andan, hyperventlilerar genom hela duschen, hann endast till schampot så mitt hår är nu trassel, efter så var min hud lika blå som handduken. verkligen bra när man försöker kurera sig från en förkylning!
nej nu ska jag bädda ner mig med en stor kopp varmchocklad och se en tecknadfilm.
1 Kommentarer
diskarN:

he he he sorry för varmvattnet...

2011-04-28 | 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: