2010-09-13 | 09:27:03

That's made you feel a way you've never felt before. And I'm all you need and that you never want more

Måndag igen och ny vecka.

men inte klagar jag för det då jag har en känsla av att det här kommer blir en väldigt skön och rolig vecka. och allt det jobbiga arbetet man får på köpet då man skaffar en lägenhet(städning, tvättning,diskning mm) gjorde jag bort igår. vad annars är söndagar till för? älskar den dagen, veckans slappaste dag då man egentligen inte gör någonting förutom att städa då. igår tex såg jag på sex and the city, och aristocats medans mattias såg irene huss, varför se sådant när man kan se tecknat. sen så gjorde jag absolut ingenting. Skönt, jaa.

förutom ikea och annat som ska göras i veckan så ska jag även pallra mig hem någon av de 7 dagarna och bara vara, träffa mina katter och mina förläldrar såklart. det är en av de positiva sakerna med att jag flyttat hemifrån, jag uppskattar min familj mycket mer och försöker att inte vara någon djävulsunge nå mer :)

Ha en fin dag

1 Kommentarer
LINN:

den luktar fräschast :)

inte dåliga skor....

2010-09-13 | 11:35:06
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: