2010-09-20 | 09:27:57

So I crawl back into your open arms

igår vaknade jag upp brevid en arg sara, tydligen hade jag sparkat henne i magen och ansiktet ett flertal gånger under natten, oops.
Vi åt världens godaste frukost bestående av kaffe, ägg, juice, goooda mackor och fil och flingor. jag vart väldigt mätt ja. packade även med mig lite mer saker och åkte sedan in till lägenheten, jag packade mina grymt sköna täcken och kuddar så jag ljuger inte när jag säger att vi har drömsängen nu. stannade i stan ett tag innan mamma hämtade mig igen och sedan for vi hem hämtade pappa och for och röstade. efter det for vi på loppis och köpte lite saker bla en väldigt fin stol, sedan hem till lägenheten igen där jag och mattias började laga mat, efter maten hämtade pappa mig och vi for ut och övningskörde i en timme, det är på g nu! efetr det så var jag bara hemma med mattias, sebbe och även sara ett tag.
det var längesen jag berättade om en hel dag i mitt liv so here u go!

nu snart slutar lektionen och då ska jag dra med mig mina flickor på stan.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: