2010-09-19 | 01:01:04

nittonde september tvåtusentio

lördagskvällen spenderades i systers och hennes sambos hem med familj och vän. älgkött,vin och många skratt gjorde kvällen till en succé.
nu sitter jag i mitt tomma och halva hus med sara och värmer oss med en brasa. snart ska vi gå till vårat andra hus(det enda med vatten dessa dagar) och borsta tänderna för att sedan gå tillbaka till det tomma, halva, vattenlösa huset för att sova i soffan på nedervåningen för det går ju somsagt inte att vara i mitt rum på övervåningen om man nu inte vill riskera att falla igenom och hamna på våning nummer ett igen. men jag klagar inte, jag är tillbaka i mitt barndomshem(känns bara weird att kalla det så men det är ju sant nu när man flyttat) i paradiset och känner fan lunget av månskenet som lyser på sjön. ibland, bara ibland saknar jag faktiskt stället
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: