2010-09-23 | 17:54:21

I'm coming up only to show you wrong

Du heter? Andrea

Smeknamn: fjunis,drey,finis och pruttis…

Låt som när du är ledsen sörjer till: Band of horses – the funeral

Beroende av: cola light, läppsyl och datorn

Vad tror folk om dig? Beror nog på vem det är

Vad får du oftast komplimanger för: no idea

Hur imponerar man på dig? Jag avundas dom som hinner med sjutusenhundraelva saker på en dag, de skulle jag också vilja. Det imponerar!

Brukar du skratta för dig själv? Hahaa jaa, det gör nog alla

Vad står det i ditt senaste inkomna SMS? ska kika.. ”vill du så kan du ju komma förbi mig innan skolan så kan vi gå tillsammans? J

Var bor du? På teg

Trivs du där? Absolut, snart är ju allt klart så

Har du haft sex idag? 50 procents chans, so take a guess

Hur svarar du i mobilen? Tråkigt men sant, hallå?

Vad sa den du senast pratade i telefon med? Att den skulle fara och köpa julklappar till mig, hehe

Brukar du komma i tid? Jag är iaf bättre än sara på den fronten

Hur känner du dig nu? Less, lycklig, hungrig och skyldig

Vanligaste färgen på dina kläder? Svart som alla andra,typ

Vad tycker du om fötter? Ingenting faktiskt, varken äckligt eller fräscht

Vad saknar du? Allt som hade med kreta att göra

Hade du en bra kväll igår? Jovars, som vilken annan kväll

Favorit dryck på morgonen? Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig? Tidigt i och med mitt jobb. Mellan tio och elva

Är du blyg? Till en början ja men inte sen

Sysslar du med någon idrott? Inte förutom mina promenader och mina alldeles för sällan gymbesök

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Med människor nej, med kläder ja

Har du spytt offentligt? Sadly but true, inte var det diskret heller…

Vad skulle du göra om du var tjej/kille för en dag? Precis det du tänker på nu

Är du nöjd med ditt liv? Nja ska inte klaga men det finns ju alltid något man saknar

Är du bortskämd? Det är mitt mellannamn

Vad gör du imorgon? jobbar, skolan och förhoppningsvis fredagsmys

Vad är det värsta du vet? Egoistiska människor, skräckfilmer, spya och lakrits

Har du bra vänner och äkta vänskap? Dom är dom bästa!!

Vad är det finaste du fått? För två jular sen när jag hade öppnat alla julklappar utom en och ville så mycket att det skulle vara det jag hade velat ha i ett års tid och det visade sig att det var det. tack mamma för hjärtat som kommer följa mig genom mitt liv

En speciell dag du minns? Finns ju så många dagar. Men en fin dag, var andra dagen jag träffade mattias. Var med vännerna vid älven i vindeln sen kom han dit och det var nog dagen jag vart kär

Du samlar på? Samlar kan man kanske inte säga men jag köper underkläder så det står härliga till, köper typ oftare det än kläder vilket är lite synd eftersom att det bara är en person som får se dom.

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, håller mig helst för mig själv vid de tillfällena

När grät du senast? Oj, det var längesen

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa kläder och rusta upp lägenheten och bjuda laget runt på krogen

Vill du gifta dig? Ja med rätt person

Vill du ha barn? Senare i livet ja

Är du musikalisk? Haha inte ett dugg

Vad dricker du när du är törstig? Vatten eller mjölk

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja det gör dom

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Tyvärr ja, värsta perioden i mitt liv

Biter du på naglarna? Inte det

2 Kommentarer
Sara:

men svart är fiiiiiiiint

2010-09-24 | 09:34:51
Frida:

"Har du haft sex idag? 50 procents chans, so take a guess" hahah måste jag ens en gång gissa? ;)

2010-09-24 | 15:44:05
URL: http://fridaakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: