2010-10-16 | 18:02:32

You've been trying to walk on water

Killermillan igår på sin självaste födelsedag, bilden i bakgrunden hängde i draggens korridorer två år tidigare, exakt 100 stycken för att vara mer exakt. men tiden går fort och nu har flickan blivit kvinna och har fått uppleva sitt första krogbesök. plus, plus,plus för det.

som sagt så styrdes det upp med pizza och förkrök hos mig vilket var väldigt roligt, krogen var dock ett stort minus vilket ledde till en tidig kväll. men lika bra var det, för dagen har spenderats städandes av en skitig lägenhet. en toalett som läker, ett krossat vinglas på balkongen och på toan, en rosa fläck på en vit byrå och en väldigt suspekt fläck är en del av det som folket åstakom.

och nu styr jag och min favorit svan upp med god middag. lax och romsås blir det, mums! sedan så blir det film och cola

ha en fin lördag! ♥

2 Kommentarer
sara:

Vad ska du laga åt mig idag då?? :) :) :)

2010-10-17 | 11:55:25
limpan lover:

sara är lat :( orkar inte ens laga mat själv...shit

2010-10-17 | 15:47:01
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: