2010-10-10 | 10:22:48

Sometimes it's hard enough just dealin with real life

eftersom att jag höll på av uttråkning igår så kom sara hem till mig och med sig hade hon en b&j, kvällen vart  räddad den sekunden hon ringde på dörren. en kall lägenhet och en mysig chick flick film passar som sammanfattning. och efter det blev det bara bättre. inte hade jag någon aning om att hjärtat skulle komma hem men det gjorde han, bästa överraskningen!
so där var då lördagen och nu ska vi då försöka göra söndagen till en bra dag och först ut är loppis med sara om 40 minuter.

inte för att jag tror det men skulle jag hitta ett sånt här skärp idag så skulle dagen garanterat vara räddad!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: