2010-11-10 | 10:18:51

You're every line, You're every word, YOU'RE EVERYTHING

Igår var helvetesdagen. upp klockan sex och ingen rast förrens klockan tre. inte ens rast för mat så gissa om jag var hungrig. somnade ganska direkt när jag kom hem och sov hela kvällen. vaknade åt middag och drog sedan på mig mattias fetaste jacka och släpade mig till ica och när jag betalade så vann jag, dom drog igång en siren och allt.. priset var ju dock endast trepack micropopcorn, men who cares, jag vann för fan!

godaste sushin jag någonsin ätit!

nog för att det var jobbigt att vara ute igår men det är ju ingenting jämfört med idag. att gå till jobbet var kanske bland det drygaste jag gjort och tanken på att jag har körlektion i två timmar idag är ju inte så lockande... men you gotta do what you gotta do

2 Kommentarer
Din fina vän Sara:

Men det var ju inte så svårt att köra i snön som man trodde! :D

Fast jag körde med pappas bakhjulsdrivna bil, hihih sladda runt i kurvor är ju kuuul

2010-11-10 | 13:15:38
LINN:

du måste lära mig att äta sushi!!

2010-11-11 | 13:34:12
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: